Sjuka kvinns.

Min Hulda Hustru, min dyrkade hustru är krasslig. Hon ser helt slut ut och svettas som Mick Jagger, men hon vägrar erkänna att hon är sjuk. Vad går det ut på? Nån sorts kvinnopryl. Har för mig att jag sett andra damer drabbas av samma problem. Bara för att de stått ut en förlossning  eller två (Nej, jag menar verkligen inte att en förlossning är något lätt, jag har beskådat det tre gånger med två olika kvinnor. Det verkar inte alls gå av sig självt) tror en del kvinnor att man inte får klaga förrän huvet ramlar av och då skall man närmast beklaga att man stänkt blod kring sig.

Min fru går omkring, dyngsur av svett, som i  dvala och tycker det är varm i ett utkylt sovrum och påstår att allt är ok och precis som det skall vara.

Vad gör man?

Själv har jag lite huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Helskön... Tack för att du lär mig förstå hur killar tänker! Äntligen en öppning in i eran värld!

2005-12-15 @ 13:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback