Summering av julen

Julen har varit precis så bra som den borde va. För en gång skull var allt perfekt. Julkpapparna satt som hand i handske. Ja menar, jag fick en humidor med 25 Havannacigarrer, en pipa och en flaska cognac. Bland annat. Hur ska man klaga på det? Fast, jag ser nu, när jag räknar upp det, att det ser ut som om givaren, alltså Hulda Hustrun, vill min hälsa illa.

Tja, jag hostar gärna, om jag får vara lite småfull samtidigt.

Skinkan var perfekt, pipan vacker och så passande att jag även fick en fickplunta. Passar bra att ta med sig lite Cognac i pulkabacken, i en stötsäker flaska.

Det enda som fattades var snö. Fast det har vi ju fått desto mer av nu så det kvittar väl i det långa loppet.

Julen 2005? 5 tummar upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback