Blanc screen

Nuhar jag nog gjort barnen till eviga fiender. Jag har lagt in ett utmärkt program: "system time lock"  som helt brutalt stänger av datorn, utan en chans att tjata sig till mer tid. Man programerar bara tiderna när datorn skall gå och använda så stänger den av så snyggt bara. Eller om man väljer att låsa vissa program, eller webläsaren och chatprogrammet. Lysande. Programet är fult men bra.

Så nu slipper jag gå och tjata "stäng av datorn, klockan är *** du kall upp tidigt i morgon, sätt dig med läxorna nu. Allt det där är historia. Det enda jag saknar är att man skulle kunna ha användinng av de okika profilerna i XP så att man kunde lägga in olika tider på olika användare, ungeför som "parental control" i symantecs program.

I övrigt ett lysande initiativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback