Bland täcken och kuddar

Äntligen! Äntligen kan ja gå o lägga mig utan att skämmas. Men det har varit en lång väntan, ända sedan 17-tiden när det först började rycka i ögonlocken. Ja menar, de va svart ute och min kropp lockade mig med ljuva löften om ostörd och skön sömn. Men inte kan man knata till sängs redan vid den tiden på dagen. Det är ju bara eftermiddag ju. Så jag har gått här och väntat, tålmodigt, på att klockan skall visa i alla fall halv åtta, åtta. Och nu har tiden kommit som sagt. Så nu kan jag krypa ner i vår goa säng och somna som det oskyldiga barn jag är.

Kommentarer
Postat av: Sergej & Crille

trick or treat? lol... vi sitter här hos sergej super som vanligt eller (bantar med den finska öl-metoden) happy alla helgona från oss puss och kram, vi tänker på dig, sakanr ditt sällskap you know the works! se you mate and take care!

2005-11-05 @ 04:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback