Filmfrossa

Tog en sväng förbi knalleland i dag. Vi skulle bara ner för att köpa litet varor åt min moder, och så behövde vi väl mjölk oxå.

Vi kom hem med 12 nya dvd-filmer, ett paket med blandade väskor, en jacka från överskottsbolaget till mig, marinens tjocka jacka, tämligen snygg och lite mer ditt och datt.  De 12 dvd-filmerna samlade vi ihop medan vi egentligen letade efter "Mr & Mrs Smith". Men den hade ju inte ens släppts som köpfilm än fick vi reda på. Så vi får vänta till den 21/11 d¨å den släpps.

Men 12 filmer blev det som sagt. Vi har det problemet båda jag och Hulda Hustrun, att har vi 10 kronor i fickan måste vi köpa saker för 15 kronor. Fråga inte ens hur våra konton ser ut, det är en salig röra av blanco lån och fortlöpande krediter. Men, pengar är till för att användas tycker jag ialla fall.

Och om jag känner efter, visst mår jag lite bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback