Herr Ågren

Jaha, så var det bara att lägga ännu ett misslyckande till de andra, de som redan hänger glittrande på bandet. Jag har helt officiellt misslyckats i min arbetsträning. Men jag fick i alla fall dit mina skor, inte så illa. Kanske skulle man skicka dojjorna på arbetsträning några timmar om dagen i stället. Men men, vad skall man säga. Jag var inte redo, funkar det tro?
 
För tusan, folk måste tro att jag är helt o hållet knäpp. Men det är ja inte, jag har bara en gallopperande panikångest som jämt och ständigt fäller krokben på mig. Ibland kontrollerar paniken mig, ibland kontrollera jag den. Vi har ett tätt och stabil förhållande jag och min panik kan man säga. Vi har ju faktiskt varit sambos i 14 år ju. Inte så illa i dessa tider när skilsmässor och uppbrott är så vanliga

Kanske kan jag och min ångest en dag fira guldbröllop. Fast skal jag vara ärlig så skulle jag sticka bara jag kunde. Men det är ångesten som är den starke i vårt förhållande. Plus att den jäkeln har full kontroll över ekonomin.

Jaja, denna gång vann ångesten, men nästa gång skall jag vara bättre förberedd och göra ett bättre jobb. Det kan ju inte vara omöjligt att lägga ångesten åtminstone i brygga då o då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback