November Blues

Ligger lågt. Bäst så just nu. November har tagit mig som gisslan, så jag vågar inte prata högt om hur det är, men jag räknar kallt med att bli fritagen snart. Gärna av en mörk skönhet med kort kjol och knähöga stövlar, ännu hellre av min fru.

Ska till doktorn i morgon eftersom jag som sagt fått novembersjukan. Får vi se vad han säger om mig. Dags att skrota denna modellen kanske, eller ska vi föröka med ännu en "hotfix", uppdatering nr 147362323?

Tror jag börjar bli lite förkyld oxå, lite som kronan på verket. "Inget lidande som inte har nått värre med sig", "det är aldrig försent att ge upp", "antingen blir det bra, eller så går det som det brukar".

Typ.

Förövrigt är jag nöjd med att ligga i sängen och titta på Simpson och Scrubs. Två helt lysande underhållningsprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback