Piratpirat

Al-Qaida säljer falska märkesvaror? Hjälp. Börjar det inte bli lite... löjligt nu. Snart är det Al-Qaidas fel att första och andra väårldskrigen blev av, att övervikten i väst börjar bli ett stort problem, att folk blir förkylda på vintern och de som fått vinterkräksjukan har troligen fått den från nån arab.

Så praktiskt att man fått ihop piratparfym med terrorosm. Det gör det ju så mycket enklare att leva näår man vet att allt som inte är lagligt är terrorism. Tänk på det nästa gång du laddar ner en mp3-låt, din terrorist där.

Kommentarer
Postat av: Christina

oj...nu känner jag att det är lite terrorvarning på mig också. Mannen, som jag delar badrumsskåp med, köper små presenter ibland...hur ska jag veta om det är terrorpresenter eller bara vanliga? Jag behöver ditt råd i frågan. Är alQaida-parfymerna märkta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback