Smyga på knä

Snälla. Pripps blå reklamen kommer en vacker dag driva mig till vansinne.  Alla dessa lyckliga, vackra, glada människor som sitter på en djäkla kobbe och har med sig back efter back. Med lättöl.

Troligt.

Jag är en stor beundrare av öl och har personligen sponsrat både Pripps och Falcon så gott jag kunnat. Men då har jag druckit alla sortes öl förutom dem med ett streck. Sån öl är till för arbetslunchen. Endast.

Sen alla dessa låtar där artisten sjunger något glatt om blått. Den senaste tar nog fan alla pris. "smög mig på knä...". Smyga på knä, hur går det till liksom. Hur smyger man på knä? Och vad tusan har det med lättöl att göra. Backvis med lättöl dessutom.

Kommentarer
Postat av: Christina

Förresten...hur eländigt allt ändå kan vara så vill jag du ska veta att din blogg gör mig glad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback