Snorrens storlek och annat nyttigt

Ännu en iaktagelse jag gjort mitt i livet. När man går upp i vikt påverkar detta snoppen negativt. Man kan ju tycka att även den skulle öka lite i storlek när resten av kroppen jäser iväg. Men inte. Den blir snarare mindre i förhållande till kroppsstorlek. Ju fetar man blir ju mindre blir snorren.

Om man tar mig till exempel borde jag ju ha fått en rent enorm snorre. Men den är jätteliten, närmast obefintlig. Jag ser ibland skymten av den, på morgonen, under magvecket, det är det enda. I övrigt siktas den endast vid kulingvarning.

Så, summa av detta är ju att man aldrig kan påstå att man går upp i vikt för frugans skull. Det är bara negativt att svälla.

Inte ens det har man att glädja sig åt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback