Vargtimman

Det här med att inte kunna sova är ju ingen hit direkt. Inga problem med att somna, sen vaknar jag efter en fyrtio minuter - en timma. Somnar efter ett tag, vaknar sedan igen. Trött ända in i själen, ändå vaknar jag.

Var ju hos läkaren i går. Inga nya rön under himmlen precis. Sjukskriven til slutet av januari-06. Då har jag varit hemma i fjorton månader. Snacka om friår. Jag börjar tvivla om jag någonsin kommer tillbaka till det som så fint kallas "arbetsmarknaden". Fast det är ingen ide' att spekulera kring det så här mitt i natten. Svårt att lösa problem under denna tiden av dygnet *lol*.

Nä, nu ska jag ta en cigg, drick aur en kaffeslätt jag hittade i termosen och gå och lägga mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback