Aint that special...

Varit på "studiebesök" på stället där jag skall arbetspröva. Verkar ju vara helt ok. Speciellt att man fick ta arbetet i sin egen takt. Passar ju mig som handen i handsken eftersom jag kan få spatt o spader när jag känner mig fastlåst på något sätt. Som galopperande klaustrofobi liksom. Så att hamna på ett ställe där man har mycket stor frihet så här i början av min arbetsprövning känns mycket bra.

Typiskt att näsan skall rinna, halsen raspa och ögonen glänsa sådär lite skönt påtänt när man ska på en såndär "presentation"

"Alla, detta är Jonas, Jonas detta är alla"
viskar - "han ser bakfull ut"
likaledes viskande -"inte lite heller"

Man kan lätt tänka sig en sådan konversation med tanke på mitt utseende idag.

Men jag får väl visa upp ett betydligt mer friskt och städat utseende på Måndag.


Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Crille

Hej vännen min! så stolt jag blir över att du greja arbetsträningen! Det är så pissigt jobbigt med sånt så man vet inte vart man skall ta vägen, hoppas att du kommer att trivas och verkligen känner att du kan kuta ut när som helst! ha en underbar helg du och frugan samt alla barnen! eller ni kanske är själva denna helg? KRAM i alla fall : )) Sköt om er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback