Axl X

Så är man på g igen efter litet sömn och en portion fisksoppa. Eller g o g. Kanske litet att ta i att påstå att min tillstånd är så där mycket på g, mer status quo i alla fall. Inte sämre än innan och inte dödligt. Man får va nöjd med det lilla i livet :-)

jag bara hoppas att mitt meddelande på telefonsvararen gick fram till berörd person så att ingen är arg på mig. Utom de där som alltid är arga på mig, vicevärden i mitt förra boende, min mor när jag blir för full och alla mina x.

Tror faktiskt att mina x är argast på mig. De har nog en förening med årsmöte och allt. "hata Jonas Klubben, HJK. Ordförande, kassör och suppleanger.De har säkert invigningsriter o liknande. Som Odd Fellow ungefär. Så kan de ha temaveckor o sånt. Till exempel "Hur man retar Jonasveckan". Nä nu är det nog jag som är paranoid i min feberyra. Skall nog inte tillmäta mig en sådant vikt. Förresten avskydde de ju varandra på den tiden de, varför sig, inte var x. Blir nog svårt att få ihop en fungerande förening av dem. Skulle nog likna Guns and Roses mer. Vet precis vem som skulle vara Axl Rose *LoL*

Nä, jag bara fortsätter yra och yra. Dax för kaffe och alvedon verkar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback