Borde

Borde:

promenera
äta nått bra
städa upp på toaletten
läsa färdigt de 5 böcker jag påbörjat
gå ner lite i vikt
borsta tänderna
strunta i att dricka upp kaffet i glaset bredvid mig
inte ha socker i kaffet
tömma kattlådan
slänga de gamla snusarna som ligger jämte skärmen
ta en cigarr på balkongen
inte vara så trött
sov mindre
inte vara så rädd för allt
gör något åt mitt hår
göra något åt mitt utseende
göra något

Äh, ja skiter i det, dricker upp mitt kaffe och går o tar mig en eftermiddagslur bredvid Hulda Hustrun

promeneraätanåttbrastädaupppå toalettenläsafärdigtde5böckerjag påbörjatgånerliteiviktborsta tändernastruntaiattdrickauppkaffeti glasetbredvidmigintehasockeri kaffettömmakattlådanslängadegamla snusarnasomliggerjämtskärmentaen cigarrpåbalkongenintevarasåtröttsov mindreintevarasåräddföralltgör något åtmitthårgöranågotåtmitt utseendegöranågot

Äh, ja skiter i det, dricker upp mitt kaffe och går o tar mig en eftermiddagslur bredvid Hulda Hustrun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback