Dagen före Måndag.

Konstigt. Om man sovit i 8 timmar, kan det verkligen vara möjligt att det känns som om man sovit bara i typ... 5 minuter? För så är det för mig iaf. Tur att det är Söndag så att man kan slappa med gott samvetet. Visserligen brukar inte samvetet hindra mig att slappa, men det känns ju bättre när man har grönt ljus.

Jag har redan varit ute i Fristad för att hämta min yngste son för han ville komma til oss en stund på dagen, På schemat idag? Tja, först skall jag o min son knata till tappen för att köpa cigaretter till mor i huset, Aftonbladet till far och ett kontantkort till sonen. Sen litet frukost, en snabb tur till Fristad för att lämna sonen och hämta piff och puff (de två yngsta medlemmarna i vår stora familj). Vackert väder har vi så det kan man inte klaga på. Tja, ser ut att bli en helt lyckad dag. Det är ju Söndag gubevars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback