Dimmigt

Dimma ute idag igen. Undrar fortfarande vad det betyder för vädret, men igår blev det ju ett strålande brittsommarväder så jag har vissa förhoppningar för dagen. Idag blir det hämtning av min yngste son i Fristad när han slutat skolan. Alltid lika trevligt när familjen närmar sig fullbordan. I morgon kommer min dotter, då är vi full familj igen. 8 Personer plus två katter. En alldeles lagom familj tycker jag.

Jag är lika tacksam varje gång jag tänker på hur bra jag har det med så många nära och kära. Det är få förunnat i dagens samhälle när normen är 2,5 barn per familj att ha en sådan stor familj. I början var det lite svårt när alla var samlade, litet stressigt, men nu har jag vant mig och skulle inte byta med någon för allt smör i småland. Det är helt otroligt att få vara en del av så mycket kärlek och omtanke.

Livet blir rikt och fullödigt när man omges av så många man tycker om och som tycker om en tillbaka. Jag kan bara tala för mig men jag vet att jag känner mig hel de stunder när vi är samlade allihopa. Plötsligt känner jag mig viktig, känner att jag behövs och det är en underbar känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback