Disc failur

Sitter och försöker sortera lite filer, eller snarare en hel massa filer som ligger utspridda på tre hårddiskar som alla är lika till bristningsgränsen fulla. jag sitter och föröker vara skoningslös i mitt gallrande. Det går sådär.

Jag måste vart björn i mitt förra liv. För jag vill helst sova bort vintern och jag tillbringar en hel massa tid att samla ihop saker. Eller tänker jag på hamstrar nu? Ja det får bli som det vill med den saken. Jag kan i vilket fall som helst inte slänga saker. Jag samlar och samlar och samlar tills förråd eller i detta fallet hårddiskar är fulla.  Och aldrig orkar jag bränna ner det på cd eller dvd-skivor heller.

Så... nu sitter jag här o gallrar litet förstrött, för det ligger inte i min natur att slänga ting. Men ja måste. Den nya datorn kommer ju inte förrän i december och dit är det förhålandevis långt till. Och hårddiskarna är som sagt fulla. Så, jag flyttar och slänger filer hit o dit så till slut vet jag inte vilka som jag skulle spara eller slänga.

Kommer säkerligen min vana trogen att slänga helt fel filer och spara skräpet. Men som tur finns det en uppsjö med "undeleteprogram" på marknaden. Jag vet för jag brukar sitta med de där och göra tappra förök att rädda undan lite av allt jag slängt ialla fall.

Nå.. här skall storstädas.





Kommentarer
Postat av: crazyzed

helt underbart :D jag känner totalt igen mig i det där!!!

2005-11-17 @ 22:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback