Dutti kille

Nu har ja varit otroligt duktig tycker jag. Jag har både dragit färdigt kablarna till ljudet i vardagsrummet, så nu sprakar det av musik i varje liten vrå och jag har satt i batteriet i Golfen.

När man gjort sådana där saker som man gått o lurat på ett tag spelar det ingen roll hur svårt eller jobbigt det de facto var att utföra arbete. Man (jag) mår sådär gott självgott som man bara kan göra när man e övermåttan nöjd med sig själv. O det är ja nu. Livet ler mot Carlzon. Ute faller höstlöven sakta mot den allt mer mullrika jorden, flyttfåglarna dra iväg till sina sommarbostäder och jag har sjud i vardagsrummet och ett fungerande batteri. Vem kan i det läget klaga. (det var en rent retorisk fråga).

Nu är ja värd en kopp the´ innan jag far iväg och hämtar hulda makan på hennes jobb.

Blir nog socker i the´t oxå, känner mig värd det.. Eller... tja, vi får se va de blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback