Fö'l's'dag

Hm, man har så mycekt att göra somman förtjänar. Mina bägge söner fyller år nu i faggorna. Så det är ett evigt vändande på slantarna. Dålig timing egentligen. Så här före jul o allt. Alex present löper vi i dag, Daniel present skall vi kolla på i nästa vecka.

Man borde ju som sagt inte gnälla (även om jag funnit mig själv göra det allt som otast nu för tiden) för man skall ju vara glad att man har varandra och så, men jag vet ju hur det skulle bli om man inte köpte några presenter utan istället presenterade sig själv som den stora överraskningen.

"här käre son har du den grandiosa presenten så här på din stora dag; JAG!"

Nä, det funkar ju inget vidare.

Så det får bli nått dyrt och stort denna gången med så barnen vet att man älskar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback