Förkylt igen?

Hm, huvudet spränger, jag har diffust ont i hela kroppen, myrkrypningar i benen, tungdandad, ett lätt illamående, ont i ögonen, känner mig gråtmild, yr och allmänt knepig. Antingen har jag blivit förgiftat med något okänt gift tillverkat i bortre Långtbortistan. Eller så håller jag på att åka på en dunderförkylning. Igen.

Vilket är mest troligt tro? Jag menar det kan ju knappast vara ens teoretiskt möjligt att jag har blvit förkyld igen. För 17 gubbar, jag blev ju precis nyss av med förra förkylningen. Det vore ju ett medicinskt under om jag verkligen blivit smittad med ett nytt virus. Igen. Jag har ju knappt varit utanför dörren.

Kanske är jag den store överbäraren. Mannen i vars bröst alla förkylninngar härstammar. Jag kanske är ursprunget till allt från hösnuva till digerdöden.

Fan tro' t.

Nä, då är det troligare att jag blivit förgiftad med det där giftet. Nån är efter mina pen... mina skulder. Så är det. Någon pervers typ med dolskt utseende har förgiftat mig i jakt på... tja nått.

För jag kan väl inte vara förkyld.

Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback