Inte fullt så arla stund

Trött trött trött. Sovit från och till under hela dagen. Huvudet bankar, halsen värker, lungorna hostar coh hostar och hostar återigen. Inge bra alltså. Men säg den förkylning som inte går över. Antingen tillfrisknar man eller så dör man. Jag gissar inte helt otippat på att ja kommer att tillfriskna till slut. För inte mår ja så dåligt att jag fruktar för mitt liv precis.

Nu har min hulda j´hustru och jag gått till tappen för att köpa dricka och tidning och lite snus med. O nu är det dags för match, Örgryte-Elfsborg på tv (jo du Cecília, det är några omgångar kvar o just nu ser det ut som om Elfsborg hamnar någonstans i mitten av tabellen, som vanligt).

Men nu får ni vara tysta, för nu skall jag titta på tv (veckans motion vet ni).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback