kallsing

Vad trött jag blir. När jag med spänd förväntan doppade ena foten i det upptappade badet fann jag att vattnet var någonstans mellan kallt och iskallt. Vi är utan varmvatten. Det kräver en stark person för att inte finna en sådan situation litet nedslående. Vilken tur att man inte stog i duschen när varmvattnen förbyttes till kallt dito.

Så något avkopplande bad blir det inte i kväll. Men som den flexibla människa jag är har jag redan bytt mitt mål och siktar nu på sängen där ja kan bädda ner mig med en god bok. Så så illa är inte livet iallafall.

Kommentarer
Postat av: Helena

Skumt...vi var också utan varmvatten igår kväll. Så det blev inget bad för lill-fröken men lika glad var hon ändå. Men i morse var det tillbaka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback