Karaktär..

Jag måste ha mänsklighetens sämsta karaktär. Jag kan inte sluta med någon som helst av mina dåliga vanor, eller skaffa mig någon ny bra. Jag kan inet sluta äta, jag kan inte sluta snusa och röka. Jag skulle säkerligen vara sexmissbrukare om ja inte haft sån dålig rygg.

Illa är bara förnamnet när man från läkarvetenskapen studerar mitt fall och min lekamens förfall. Jag har säkerligen kropp som en jättesjuk 90-åring med skyhöga värden av de värdena som skall ligga jättelågt. Kort sagt, till och med jag själv tvivlar på att jag kommer att kunna gå ner några som helst kilo. Men man vet aldrig. Ibland slår jag mig själv med häpnad...

Kommentarer
Postat av: MyyZz

Men hallåååå .. man måste vara POSITIV för att saker ska funka. Karaktär är säkert nåt man kan äta ?!?!?;-) Det gäller bara att vara envis så man e dum .. då funkar det.
Heja heja heja:-)
Kör på och Lycka till

*kramis* MyyZz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback