Löst folk på besök...

Precis haft besök av min vän Roger. Han snurrade förbi och tog en snabb kopp kaffe. Litet avancerat skitprat hann vi med oxå. Sen såg jag att min vän Chrille hade besök av vår gemensamme vän Micke. De fyller snart båda 35. Asch säger jag om det. Det där har man ju redan gjort. Been there, done that. Men småpojkarna får väl tuppa sig lite nu när de blir stora killar snart :-)

Att får besök av sina vänner är sannerligen underskattat. man märker hur mycket bättre man mår när man fått umgås med sina vänner och nära och kära. För utan dem är man ju helt ensam i världen. Som lilla My ungefär. Eller är det knyttet ja tänker på nu? Hon som nån skulle trösta. Skit samma, vad jag ville säga är att man skall vara tacksam för att man har männskor runt omkring sig som bryr sig. Det är lätt att, om man som jag är en ensamvarg av vana och ohejdad tradition, glömma att vårda sina vänskapsband med omtanke. Sen kan man ju som ja ha tur och fått vänner som tar mig för det jag är. Man slipper en massa snack och trubbel på det sättet. Kan rekommenderas.

Är det My eller Knyttet ja tänker på. Eller är det rent av Barbapappa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback