Morgon

Dimmigt ute. Har inte riktigt grepp på vad det betyder för vädret men har för mig att det skall vara bra. Enligt tidningen har vi sommarvärme att vänta över helgen. Sommar i Oktober. Inte mig emot. Jag hatar hösten, fullkomligt hatar. Allt blir mörkare, kallare, vidrigare, värre och hemskt.

Men nu skall det vara sommarvärme. Vad nu det betyder. En varm sommardag eller en kall? Ja gissar på en kall för inte tusan blir det 25 grader i dag iaf. Fast det passar bra för enligt samma tidning skall värmen stanna kvar över helgen och då skall vi höststäda i stugan. O då är det skönt med värme.

Lyssnar på
morgonzoo på tixfm. Fattar inte hur denna kanal orkar spela samma låtar om och om och omigen. Spellistan är väl kortare än en myras överarm.

Märker att jag är grinig. Tog ett tag innan jag fattade detta, först när jag läste igenom vad jag skrivit såg jag att min ton är gnällig och grinig. Behöver nog mer kaffe.

Ska ta det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback