Nervösare kan ingen vara

Usch. Usch vad nervös jag är nu när det är en halvtimma till mötet. Nervös så ja skakar, kan knappt svälja, ännu mindre äta. Men jag tvingade i mig lite att äta för att inte bli sockerdarrig tillråga på allt. Jag tor hälften av frukten sitter kvar i halsen, en stod bula är det där.

Nu för tiden blir jag nervös av allt. Räcker med en liten grej på dagen som skall utföras så blir jag nojjig. Och en sak som idag är ju faktiskt skäl till att vara litet xtra vaksam iaf, fast jag blir snurrig i stället. Tänk om jag inte hittar dit? redan kollat upp stället visserligen men det har kanske ändrat sig sedan dess (en timma sedan).

Usch usch, men men, bara att bita ihop, ja skall ju inte ut i krig direkt. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback