Om

Om man bara vore det allra minsta vacker. Om man (jag) bara hade en endaste gnutta charm. Om man (jag) inte vore så förbannat vanlig, vresig och tråkig. Om man (jag) bara hade något som gjorde mig det allra minsta intressant. Om man (jag) inte vore en kort tunnhårig blek man med dålig hy. Tänk om något av allt det jag tycker vore inspirerande. För nån i hela världen.

Tänk att få vara en person som människor vänder sig efter på stan, en såndär som alltid får napp på krogen, men går hem ensam för att man har en bra kvinna hemma och man inte har behov av att vänstra för att bättra på sitt ego. Man är ju så förbannat populär att man har råd att inte ens försöka.

Tänk att gå på bussen och sätta sig jämte en kvinna som rodnar, bara för att man sitter där.

Om man (jag) bara vore intressant.

Om.

Kommentarer
Postat av: annym;)

ja om!

2005-10-18 @ 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback