Promenad.

Hej, det är "förepromenadenjonas" som skriver. Alltså.. jag skall gå ut på en promenad har ja tänkt, pga att vågen visar 3 sifftigt måste ja ju göra något, vad som helst, för att gå ner till vackrare siffror, gärna typ... 30kg mindre tack. Så som sagt, jag har börjat med att planera att jag skall ta en promenad varje dag. Planera går ju alltid.

Jag föreställer mig en härlig promenad, höslöven glänser på träden, gruset knakar under  (hm, knakar grus tro?) de fotriktiga skorna, lungorna fylls av dova skogsdofter. Humöret är på topp och jag går med raska, lätta steg. Titta där en hare som skuttar glatt på barrmattan till vänster om mig. Till höger skymtar jag ett rådjur mellan träden. Sinnet fylls av lycka och tömmes på dystra tankar.

Ja, så har jag planerat iallafall. Vi får se vad "jonasefterpromenanden" tycker och tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback