Skön kille

Haha, jag har upptäckt Propavan. För alla er som aldrig hört talas om det kan jag berätta att det är en sömnmedicin. Jag har sedan urminnes tider haft svårt att somna. Intet sova, för det brukar ja va bra på, men just somna. Problemet är att på sista tiden har jag haft svårt att både somna och sova, jag hoppar omkring i sängen som vore jag en borrmaskin. Så därför har jag börjat nalla av de tabletter vi av någon anledning hade liggande i ett skåp.

Nu till det roliga.

Tricket är att ta sömnmedicinen och INTE gå o lägga sig. Säger, inte gå och lägga sig.

Man blir helt klart en skön kille. Allas kompis. Och vem vill gå och lägga sig o sova då? Inte jag inte.

Fasen nu vill man ju sitta uppe hela natten och lyssna på Frank Sinatra, spela roliga spel på datorn eller ringa till kompisar och bara prata om livet. Sova, löjligt. Jätte löjligt.

Ja e ju en chill kille ju.

Sova, knappast.

fast å andra sidan... lite pömmig är jag ju.

Rätt... mycket...sömnig....zzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback