Bananflugor

har vi gott om i köket. Som ett lite moln av pigga och nytra rackare flyger de kring vasken och håller mig sällskap när jag kokar mitt morgonkaffe. Nu är ju jag inte lika lustfylld när det kommer till vår avslappnade samvaro som de verkar vara. Ärligt talat önskar jag deras omedelbara död, eller att de åtminsone hoppar på och överfaller grannen istället för att hemsöka vårt vackra hem.

Jag har en svag misstanke, eller snarare en till vetskap gränsande aning att de små gynnarna har slagit sig ner i vårt kök på grund av de äpple soh banan skal som barnen lämnat litet nonchalant i skräppåsen under vasken. På grund av detta så får jag börja min dag med att slänga skräp. Ingen bra början.. men nu kan det bara bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback