Cigarr....

Jag köpte en cigarr idag. Och en cigarrsnoppare. Äntligen. Cigarren får vila i sitt plåtfodral till en dag med solsken. Men ja snoppade ändå en av de billiga 10kronors cigarrerna ja har liggande och avnjöt på balkongen. Lite besk va den, men va begär man för 10 spänn. Nu fattas bara en humidor. Men var sak har sin tid.

Även om ekonomin fick sig ett uppsving efter att vi kollat över vår skrala ekonomi och gett den ekonomisk första hjälpen med ett nytt lån så har man ju inte råd med hur många exceccer som helst.

Sedan va vi nere i stugan och plockade våra egna äpplen. Gott gott. På vägen hem träffade vi helt plötsligt på en av mina bästa vänner. Har var ute och motíonerade. Ja du galna värld.

Kommentarer
Postat av: Crille

Tervehallå!

Kul kul att du börjat skriva lite journal! :) Plåtar du nått idag? kan du lägga upp bilder här osså eller? bara text ?

sånna, nu skall jag läsa från början till slut här, så att jag blir lite updaterad över dina hyss ; ))

Puss och kram på sig!

Postat av: Crille

Tervehallå!

Kul kul att du börjat skriva lite journal! :) Plåtar du nått idag? kan du lägga upp bilder här osså eller? bara text ?

sånna, nu skall jag läsa från början till slut här, så att jag blir lite updaterad över dina hyss ; ))

Puss och kram på sig!

2005-09-20 @ 22:06:02
URL: http://nelson.to/
Postat av: Crille

Tervehallå!

Kul kul att du börjat skriva lite journal! :) Plåtar du nått idag? kan du lägga upp bilder här osså eller? bara text ?

sånna, nu skall jag läsa från början till slut här, så att jag blir lite updaterad över dina hyss ; ))

Puss och kram på sig!

2005-09-20 @ 22:08:05
Postat av: Crille

Tervehallå!

Kul kul att du börjat skriva lite journal! :) Plåtar du nått idag? kan du lägga upp bilder här osså eller? bara text ?

sånna, nu skall jag läsa från början till slut här, så att jag blir lite updaterad över dina hyss ; ))

Vi fortsätter att skicka våra röda paket!
Puss och kram på sig!

2005-09-20 @ 22:24:36
URL: http://nelson.to/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback