kasta sig ner...

Tja. vad säger man. Gårdagen började bra och slutade illa. Illa och illa förresten. Den slutade i moll iaf. Såpass mycket moll att ja va tvungen att ta en "bilpromenad" ända bort till vårgårda. Kort sagt så va gårdagen ingen höjdare.

Det är konstigt va lite onyanserad kritik och vettlöst misstroende kan göra. Man blir liksom... tja... brinnande självömkande på något sätt. Det är konstigt hur en del människor anser sig ha rätten att vräka ur sig vad skit de än vill. Att vissa människor orkar ägna så mycket tankemöda åt katastroftänkande. Hur vissa människor tror sig ha rätten att dra sina egna slutsatser utifrån sina egna bristfälliga observationer.
 
Ja, ja låter bitter ja vet. Och till viss del är jag det. Men samtidigt får jag väl acceptera att en del människor har bestämt sig för hur jag är, och inget kan ändra på deras åsikt. Så ja får lägga ner mina försök att korrigera deras skeva bild av mig.  Ven vetr, ja kanske slutar bli sårad av deras tirader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback