Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk

Idag verkar livet hoppa upp och bita mig i näsan. Vaknade med en bultande huvudvärk, skrällhosta, kallsvettig och rejält på kant med livet. Verkar som om förkylingen som legat och lurpassat har brytit ut. Visserligen är ja lite glad att så är, för det förklarar de senaste dagarnas höga nojberedskap. Olusten brukar alltid öka innan ett infektionsutbrott. Men det är väl då det enda jag kan glädja mig åt... Buhuhuhu.

Så nu skall jag först njuta dagens första kaffe (ja fuskade litet innan och värmde upp gårdagsskvätten men de räknas inte) sedan skall jag krypa ner i sängen med min nya bok. Lite nytta skall man väl dra ur en förkylning.

Kommentarer
Postat av: Crille

tjoho! Krya på dig broder! jag har samma skit virus i kroppen som du, jag har tom. tappat rösten och jag kan banne mig inte hitta den! det är nog som att tappa en kontaktlins! ehh... eller nått... njut av din bok! drick mycket vätska och gör så lite som möjligt! Helt legitimt när en man är förkyld! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback