TisDAG

Jaha. Tidningarna bjuder på en kavalkad av festlige, och mindre festliga, nyheter. Sen vardagliga sörjan av snortande modeller och pinkande statsråd. Nog borde det finnas bättre, renare och högre ideal att sprida. Eller är vår tillsynes vackra värld faktiskt så lumpen? Man kan ju undra.

I övrigt smakar kaffet gott, även utan kolhydrater (jag har än en gång bestämt mig för att byta min något sockerindränkta tillvaro mot en betydligt smalare och smärtare).  Solen håller sig på behörigt avstånd och katterna verkar må bra.

Sååå, en riktigt bra början på en dag kan man tycka. Får vi se om det håller hela dagen. Jag skall strax ringa till Amex för att diskutera den väl tilltagna skuld jag lyckats upparbete där. Tillgångarna är ju inte på topp när både ja o frugan är sjukskrivna,. Hoppas, hoppas att jag stöter på någon med hjärta. Hua...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback