Badrumsdetaljer

Vi hade finbesök idag. Byggledaren, eller vad han kan tänkas kalla sig kom förbi. Han skulle se på lägenheten, vi skulle bestämma vilket kakel, klinkers, badrumsskåp etc etc vi skulle ha. Han hade bara goad nyheter. Inte nog med att toalettarna skall utrymmas, en vägg iett av sovrummen skall bilas upp, våra två källarföråd, där vi tänkt att ha grejorna vi behöver ställa undan i, skall utrymmas, båda två. Den stora klädgarderoben måste utrymmas. Hallen måste "avmöbleras" och som grädde på moset, de skall börja redan om en vecka. Yippeeee. Vart vi ska ställa alla grejor, tja, det löser sig väl kan jag tro. Orkar inte ens börja tänka på att börja tänka på det.

Kul med fräsha badrum. Men... det blir lite stökigt under tiden. Jaja, jag för som jag brukar, jag blundar hårt tills det är över. Sen få vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback