Biköernsa bilkö

Jag körde hem min son. Såklart hamnade i i bilkön som kom sig av att alla skulle ta sig från Borås Arena. Bil efter bil efter bil och ala låg så i baken på varaandra så att jag lurade på om man verkligen behöde styra. Kanske kunde man bara köra riktigt nära framfövarande bil och haka på liksom. Det ar det som jag tror bakomvarnade bil försökte. Det var en kille som säkerligen aldrig har ens hört talas om reaktionstid eller bromssträcka.

När jag väl lämnat av sonen hos hans ömma moder åkte jag tillbaka. Det var som ett pärlband av bilar hela bägen mellan Fristad och Borås.

Tänk att fotboll kan samla så många. Knepgt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det var ju cirkus också... det var väl där alla var kanske???

2006-04-11 @ 08:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback