Bra än så länge

Nu är jag sådär glad igen. Det visade sig att det bara blivit lite fukt i diskmaskinen så att det var kortis. Så, när allt blivit isärskruvat så var det bara att låta motorn torka. Så gick den som en liten snäll maskin igen. Fast man kan ju undra över hur tusan det kommit in fukt i elsystemet? Jag har en vag aning om att det bör vara torrt där inne. Det där med el och vatten, var inte det inte något om att det inte är bra? Typ, att elsaker skall vara vattentäta. Ialla fall om det är en apparat som skall arbeta med just vatten. Tja vad vet jag. Jag är ju bara en enkel processtekniker/sjuksköterska.



Men fixat diskmaskinen har jag gjort i vilket fall som helst.

Det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback