Dryga gubbar och tokiga kärringar.

De river toaletter i trappuppgången bredvid oss. Det låter en hel del. Då o då avbryts lugnet av väldiga brak utifrån. Då har de kastat ut en toalett eller ett handfat i containern. Jag sitter och funderar på vad som skulle hända om jag gick ut i morgonrock och med en kopp kaffe i handen på ett fint sätt bad dem att vara lite tysta "för det stör väldeliga." . "Om de ville vara snälla och lägga ner toaletterna i containern tyst och stilla.". Som en "kvarterets vän av ordning", gärna lite skönt dryg sådär. Det är så jag blir sugen på att göra det. Bara för att retas lite med omvärlden.

Äh, jag skiter i det. Jag går o lägger mig o sover middag i stället.

Väl så!

Kommentarer
Postat av: suxen

Du får väl gå ut och visa de där jävla byggarna vem som är man i huset, sätt dig och skit i kontainern så ska du nog se att de lugnar sig lite!

2006-04-03 @ 15:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback