Dundersuper noja De Lux

Uscha. redan fått en supernoja. Mina sobril var slut och jag måste åka till apoteket för att hämta ut nya. Nu var det ju så att jag inte pallar tanken på att stå i kö eller att sitta och vänta medan medicinen expidieras. I alla fall inte utan just ha tagit sobril. Men det var ju de som var slut. Så... vad göra. Tja, jag gjorde som jag brukar i sådana fall. Brakade ihop och fick en dundernoja de Lux. Så som vanligt fick Hulda Hustrun rycka in och åka till apoteket. Vad skulle jag göra utan henne?

Nästa gång skall jag gå o plocka ut mina mediciner före de tar helt slut. Jag var faktiskt uppe på sjukhuslasarette igår, men då hade jag fått med mig fel recept så det gick ju inte. Men nästa gång som sagt. Då, då ska jag göra som en vuxen man och gå till apoteket för att hämta min egne medicin.

Fan, man är inte till mycket nytta just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback