Fotbolls noja.

Så. Gårdangen toppades av att hela familjen förutom min äldste son och min dotter gick och tittade på Eflsborgs träningmatch mot Norrköping på Borås Arena. Tyvärr fick jag nojdille nånstans in på första helvlek så jag fick knata till bilen i halvtid och andas, sen tog jag en tur med bilen för att lugna ner mig. Trots att jag hade premedicinerat rätt ordentligt så blev jag så nojig. Känns... sådär, att inte kunna njuta och glädja mig åt saker som de andra i familjen. . Men jag fick i alla fall se Elfsborgs första mål. Det var lite märklig stämning på arenan eftersom det snöade kraftigt. Blev en lätt surrealistisk känsla med det gröna konstgräset, de springande spelarna och snön som föll ymning.

Jaja, bättre att ha sett en halvlek än inget. Och min son Alexander var lyrisk eftersom han fick stå med styvsyrrran i Elfsborgs klacken och heja fram vårt lag till seger.

Så på det hela var det en lyckad match.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback