Gräsänkling

Jag ska var hemma ensam, precis som en stor kille. Hulda Hustrun försvinner till sjukhuset med yngste sonen för att förbereda honom inför halsoperationen han ska göra nästa vecka. Han är tät i näsan så han låter ständign förkyld. Det är ävl inte det värsta men att han snarkar som en hel karl och har svårt att andas när han ligger ner är ju lite problematiskt, Så nu skall det opereras mandlar, polyper eller vad det nu kallas. Yngsta dottern skall till sin farmor och farfar, de andra barnen är hos sina respektive föräldrar eller ute på påskvift.

Så jag blir alldelels ensammen hemma. I flera timmar. Hua. Hur ska detta gå? Jag som blir daddad med av Hulda Hustrun så att jag snart inte kan torka mig själv efter toabesöken.  Uscha, så går det när man utnyttjar folks goda vilja. Då blir man skönt osjälvständig som jag.  men jag skall försöka klara detta. Om jag bara kunde lista ut hur man trollar fram mat på bordet. Jag har förstått att det har något samband med den där värmesaken i köket.

Detta skall nog gå bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback