Gratis filmer och sånt

Har filmer som ligger och väntar på posten. VI hade 4 VIP filmer, alltså gratis filmer att beställa hos Home entertainmet.  När dessa är levererade (nu alltså) skall vi avsäga oss meddlemskapet. Det har allt för många gånger blivit så att man glömt att avbeställa "månadens film" och fått hem filmer som inte är så intressanta för oss.

Men för att hämta dem krävs det att jag tar mig ut och upp till torget. Puh, nu blev jag lite svettig i ena hörnet av pannan bara jag tänkte på det. Hua, på med skor, jacka, knata. Eller ta bilen. Lika jobbigt som att gå ju (ni har inte sett vår bil, så spela inte förvånade över att jag påstår att det ska va lika jobbigt att åka bil som att promenera. Bara att starta eländet är ett äventyr).

Nä, detta kräver eftertanke. Först skall det drickas kaffe. En sak i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback