Läckage del II

Vår honkatt löper. Jag vet, jag har nämnt detta ett antal gånger. Man blir lätt tjatig när allt som ens liknar tyg och ligger på golvet blir nerpinkat. Nu har min Hulda hustru kommit med en ny teori. Nämnligen att kattkräket stöter på mig av alla varelser. Det är på mina kläder hon pinkar, det är på min sida av sängen, det är på mina kuddar hon stryker sig.  Och kattern är synbarligen förtjust i mig, som husse

Hjälp. Jag är alltså som kattgodis. Att jag atraherar damer över 90 vet jag redan, me natt jag är som Brad Pitt för katter var nytt. Men förutom dessa två grupper är det väl bara min stackars Hulda Hustru som funnit mig trevligt av någon andledning. Jag vågar inte forska får djupt i frågan för då kanske min hustru kommer på andra tankar.

Man får vara nöjd med det man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback