Massage och rök

Jag fick mina födelsedags presenter redan i dag. Egentligne fyller jag på fredag, men Hulda Hustrun kan aldirg hålla på hemligheter. Julen är en enda plåga för henne eftersom man måste vänta till julafton att ge bort paket. Jag fick en massagerullare, en radda med rullar på ett rep som man drar fram och tillbaka på nacken eller ryggen, en helt ny, jätttefin pipa och ett paket tobak med vaniljsmak. Min gamla pipa, som jag fick i julas har ju redan gett sig, den gick sönder och är nu kraftigt tejpad. Det är konstigt med Min Vacra Kvinna. Hon lyckas allttid köpa rätt presenter. Det blir lika rätt varje gång :-)

Så nu kan jag massera mig själv medan jag sitter på balkongen och njuter en pipa tobak. Jag vet, cancerrisken. Men, äh, låt det vara.

Tack Min Vackra Kvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback