Morgonstund...

Jag börjar tro att jag gick upp väl tidigt idag. Trots en kopp kaffe så är jag precis mjuk i skallen. Yngste sonen kom intravande vid 7 tiden, lade sig i soffan, drog en filt över sig och började titta på Scooby Doo. Själv sitter jag och är helt snurrig, liksom fast i mellan sömn och vakenhet. Fast det är nog snart slut med friden för oss alla, för nu börjar byggfolket slänga kakel i containrar och bila för fullt.

Houps, nu kom yngsta dottern in i rummet med. Hon kröp upp i soffan bredvid sin broder. Så nu ligger de och tittar på dagens första tv - program.

Bara resten av familjen som skall upp då. Men både äldste sonen, äldsta dottern och Frun I Huset sover de oskyldigas sömn.

Jaj, de kommer nog upp de med till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback