My girl

Sittrer fortfarande här med skallebank. Borde gå o clägga mig, men Hulda Hustrun är och kör äldsta dottern så jag sitter med knattarna och tittar på tv istället. Huvudet känns som en stor ballong av värk.

Suttit och snackat med S på MSN. Kul, det var länge sedan vi pratade. Får gå över till honom en dag.Jag måste bli lite med social än jag är nu för tiden. Man borde dra med C och titta över på en kaffe hos S. Eller, tja, vad som helst egenligen. Fan jag låser in mig bakom vår dörr sen sitter jag där och undar varför jag inte umgås med någon.

Fast på ett sätt saknar jaginte folk. Jag har min Hulda Hustru och hon är den bästa vän jag kan tänka mig. Hon vet allt om mig och lite till. Ändå stannar hon kvar. Min babe det. Min Babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback