Skit och pannkaka

Ballade ur. Kom ut till bilen. Vi kom till och med en bit på vägen. Men sen fick jag nog. Stackars Hulda Hustrun fick köra hem mig igen. Pallade bara inte att fixa attt åka till psyk idag. När jag kom hem snubblade jag rakt i säng, utan att ens ens ringa till sjuksköterskan och säga att jag inte kom. Under tiden jag sov var Hulda Hustrun uppe hos sjuksköterskan och berättade hur det var. När jag väl vaknade fick jag ett samtal från psyk. Jag skall komma upp i morgon istället. Sköterskan hade kollat om det inte fanns någon chans att få en läkartid tidigare, men det ser kolsvart ut på den fronten.

Hulda Hustrun och äldsta dottern med pojkvän tittade på film medan jag låg i sängen och tittade i taket. Så, denna dagen var ju bara ett komplett slöseri med tid. Så nu återstår bara att gå o lägga sig och sova bort lite mer tid. Men det finns ju något bra med att allt är så inihelvete mörkt. Det kan bara bli bättre. Mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback