Teori och praktik

Jaha. Hemskt vilken sovmorgon det blev idag då. Många morgontimmar som förslösades i bingen. Fast med tanke på gårdagen så kanske det var bäst så. Hua, den dagen ligger enkelt p åen förstaplats av dåliga dagar i mitt liv. Allt som kunde gå fel gick fel. Sen gick några saker som i princip inte kunde gå fel, fel. Och sedan ytterligare några. Dumma dag, skämms.

Men i dag är det nya tag, ny tid ny vind. Någon långpromenad blir det inte. Hela min stackars barnakropp värker efter gårdagens skogsäventyr. Jag visste, eller trodde mig veta, att min kondition inte var den bästa. Men ärligt talat, träningsvärk av att gå? Hjälp så klent.

Tja, nu är det Depeche Mode på stereon, (eller datorn noga räknat. Finns det ens folk som har stereo längre?) kanske en gnutta kaffe, lite zappande p åtvn. Sen borde jag, rent teoretiskt, vara i form för att möta dagen. I teorin som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback