Carola? Vem fan är det?

JAg önskar att jag kunde förstå mig på Carola. Men jag fattar inget alls av henne. Hon ger mig intrycket av att vara tom liksom. Som om det inte finns någon riktig människa bekom den där glitterfasaden. Jag vet, hon är enligt en del tyckare det största och det mest Svenska vårt land har. Men jag fattar bara inte. Överhuvudtaget. Kan man vara så där nyfrälst hela tiden? Och varför måste hon mala om det? Och varför måste hon skrika hela tiden? Och varifårn kommer all den där intoleransen? Borde hon inte älska alla människor om hon nu är sådär förbaskat religiös? Om hon nu tror på kärleksbudskapet menar jag. vem är hon på riktigt? När hon inte är en massa fasad bara.

Nä, jag fattar inte. Alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback