Då var det dags igen då

Onsdag. Mulet och regnigt. Själv är jag precis yr i bollen av trötthet än så länge. I tidningarna är det stora rubriker om Henke Larssons vägran att svara på frågor kring "incidenten" som den kallas. Tja, det är väl inte så lätt att stå för vad man gjort när man är van vid att ständigt hyllas. Verkar det som.

I dag skall jag och äldsta sonen ut och öva på moppekörning. Det gäller ju att karln har lite vana vid den där maskinen innan han ger sig ut i trafiken. I övrigt vet jag inte vart denna dagen för mig. Denna onsdag är öppen som en bok, redo att fyllas med innehåll. Fan vet om jag inte bara går och lägger mig igen.Får dricka lite mer thè så jag piggnar till. För så här kan jag inte sitta, trött och vresig som en gammal get.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback